افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم آنچه باید درباره غذا‌های کنسروی بدانید دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس تداوم توزیع شیر مدارس خراسان رضوی در سال آینده شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی
سرخط خبرها

مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد از رشد ۱۲ درصدی ظرفیت اسکان در دهه پایانی صفر خبرداد

  • کد خبر: ۱۸۳۲۵۶
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد از رشد ۱۲ درصدی ظرفیت اسکان در دهه پایانی صفر خبرداد
مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد گفت: امسال در بخش اسکان پیش‌بینی رشد ۱۲درصدی در ظرفیت داشته‌ایم. سال گذشته در ۳ هزارو۷۰۰نقطه اسکان داشتیم که امسال به ۴هزارو۱۶۲نقطه رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین امیرکلالی امروز، ۱۸شهریور، در جلسه خدمات سفر شهرستان مشهد که در محل قرارگاه عملیاتی خدمات سفر برگزار شد، اظهار کرد: از سال گذشته با تدابیری که فرماندار به عنوان رئیس قرارگاه داشت، معاونان وی روسای کارگروه‌ها شدند و سکان هدایت کمیته‌های اجرایی را برعهده گرفتند.

وی افزود: ما دوازده کمیته داریم که بیست جلسه برگزار کردیم و ۳۱۰مصوبه داشتیم. این قرارگاه تعطیل نبوده و جلسات به صورت مستمر برگزار شده است. این محل قرارگاه عملیاتی و میدانی نزدیک به حرم است. نمایندگان تمام کمیته‌ها فعال هستند و در دو بخش پاسخگویی تلفنی و میز خدمت فعالیت داریم.

امیرکلالی با بیان اینکه امسال در بخش اسکان پیش‌بینی رشد ۱۲درصدی در ظرفیت داشته‌ایم، عنوان کرد: سال گذشته در ۳هزارو۷۰۰نقطه اسکان داشتیم که امسال به ۴هزارو۱۶۲نقطه رسیده است. در مجموع ۶۸۱هزار و ۵۱۱شب اقامت داریم. با برنامه‌ریزی استفاده از ظرفیت‌های مردمی، امور مساجد و سایر نهادهای خدمتگزار در حال افزایش است و با استفاده از ظرفیت‌های اداری نیز عدد را به ۸۰۰هزارنفرشب خواهیم رساند. تمام نقاط در برنامه «نشان» بارگذاری شده است.

مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد بیان کرد: شهرداری ۳۸اکیپ سیار را برای رصد میدانی اطراف حرم و مبادی ورودی در نظر گرفته است. بنر شماره۷۰۴۵ در تمام مبادی ورودی زائر نصب شده تا هر نیازی در هر حوزه‌ای داشتند، تماس بگیرند. شهرداری به صورت ویژه در زمینه اسکان به ما کمک کرد. در حوزه تامین و توزیع کالا نیز بیست قلم کالا را در بازارچه‌های اختصاص عرضه خواهیم کرد. ۲۲نانوایی ثابت و هفت نانوایی سیار داریم و ۱۴استان نیز اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه بازرسی و نظارت دوازده پایگاه خدمت‌رسانی می‌کنند، تصریح کرد: چهار پایگاه اصلی در اطراف حرم، چهار پایگاه در فرودگاه، راه‌آهن، ترمینال و کمپ غدیر و چهار پایگاه سازه موقت پیش‌بینی کردیم. کشیک‌های سیار تعزیرات نیز هماهنگ شده که در لحظه با تخلفات برخورد خواهند کرد.

امیرکلالی خاطرنشان کرد: در حوزه حمل‌و‌نقل بسیج کلیه ناوگان حمل‌و‌نقل کشور، اعزام ناوگان فوق‌العاده از استان‌های پرتقاضا، تامین و افزایش ناوگان هوایی، ریلی و اتوبوس، آمادگی ۸هزارو۴۱راننده ناوگان مسافربری، سامانه لیست انتظار و فروش بلیت، استفاده از ظرفیت فوق‌العاده حمل‌ونقل و طرح‌های تشویقی برای ایجاد انگیزه در شرکت‌های حمل‌ونقل را انجام دادیم.

مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد ادامه داد: در حوزه بهداشت و سلامت ایستگاه‌های سلامت پیرامون حرم و محورهای مواصلاتی پیش‌بینی شده است. ظرفیت فعالیت داروخانه‌های شبانه‌روزی اطراف حرم را افزایش دادیم. داروخانه‌هایی که شبانه‌روزی نیست تا ساعت ۱۲شب فعال خواهد بود.

وی اضافه کرد: تمام مراکز درمانی و بیمارستان‌ها آماده‌باش است. دویست شیفت پزشک و ۸۷۷ گروه بهداشت در ایستگاه‌های سلامت مستقر هستند. آماده‌باش بیمارستان صحرایی نیز از اهم فعالیت‌های ماست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->